Post by lamsladovakra on Mar 6, 2022 15:22:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ enemmän kaikkea hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking Chef 2022 version ▞▞▞
Pidän pelistä, se on ehdottomasti hauska ja haastava, mutta on ehdottomasti yksi niistä peleistä, jotka vaativat, että käytät rahaa voittaaksesi tai voittaaksesi sen
Nautin tästä pelistä..vain moniin mainoksiin.
Se on todella hauska peli tyhjentää mielesi asioista
Ruoan kypsentäminen vie paljon aikaa. Se kyllästytti minua!
Toistaiseksi siistiä ja upeaa.. vain siksi, että asiakkaat ovat liian hitaita
👎🏼 Pelin kulku, ohjaimet, päivitysten kokonaisvaltainen olemus vaatii liikaa vaivaa ja ennen kaikkea LIIAN PALJON TARPEETTOMIA MAINOKSIA jopa pelin keskeyttämisen jälkeen. Liian paljon.
Se ei toimi
Toistaiseksi olen vain ladannut sen ja minusta peli on jännittävä ja hauska. Pidän siitä jopa aikuisena ja jos haluat tuplata palkintosi, sinun on katsottava mainoksia, mikä tarkoittaa, että sinulla on vaihtoehtoja.❤
Se ei voi toimia. Enimmäkseen viikko. pidän siitä niin sopusoinnussa. Sanon sinulle, ettet koskaan pelaa sitä.
Liikaa mainoksia. Mutta se on hyvä peli
Kivaa... Mutta,, en saa kiinni jokaisella korkealla tasolla annettuun aikaan... 😂😂
Crazy Cooking Chef Simulation kqo
kokemukseni oli kauhea ja tämä peli on erittäin hidas laitteellani, se ei myöskään antanut minun napauttaa mitään, en edes läpäissyt osaa, jossa se näytti sinulle hiiltynyttä lihahampurilaista! Olen erittäin järkyttynyt kokemuksestani ja se on surullista, koska rakastan ruoanlaittoa ja ruoanlaittopelejä! olen erittäin pettynyt tähän sovellukseen!😣😧😭😬
Kaikki on hyvin, mutta miksi tarvitsemme helmiä päivittämiseen
Joka kerta kun yritän siirtää kypsennettyä ruokaa lautaselle, se ei tapahdu lautaselle, mikä saa asiakkaat perääntymään ja ruoka palamaan. Erittäin pettynyt!
se on perseestä, koska en voi tallentaa pelitietoja, kun vaihdan puhelinta, joten minun on aloitettava alusta
hyvä peli, mutta mainoksia tulee jatkuvasti 😩
Se on erittäin hauska peli pelata, se antaa minulle paljon kokemusta ja seikkailua
erittäin mielenkiintoinen ja tym pass peli, mutta siinä on liikaa mainoksia..
Peli on koukuttava. Mutta minulla on ongelmia mainosten kanssa, jotka eivät sulkeudu ja saavat pelin jumittua
parempaa ruokaa pelattu. en ole kovin ihastunut ruokapäivityksen nro 1 jalokiviin, mutta silti loistava peli.
Безумный повар Симуляторы vqfx
Niin ärsyttävää...se jäätyy jatkuvasti
se on mahtavaa
Cooking Feverin aliversio. Voisit pitää hauskaa sen kanssa, mutta etsin jotain parempaa. En voinut sietää typeriä kasvoja ja kielioppivirheitä. *** Pyydä joku, joka osaa englantia oikein, muokkaamaan koko peliäsi... Ole hyvä!
Ansaimattomien jalokivien tylsääminen helposti
AUTA. Minulla on ollut kaatumisongelmia uusimman päivityksen kanssa. Voin avata pelin, mutta kun yritän pelata, se kaatuu, jos palvelen toista asiakasta. En myöskään näe, mitä he yrittävät tilata, koska laatikko on tyhjä. Ole hyvä ja korjaa. Rakastan todella tätä peliä.
Liikaa mainoksia. Valvonta on huono. Vaikea vetää ruokaa. En osaa edes erottaa naudanlihaa ja kanahampurilaista. Miten tämä peli sai niin paljon hyviä arvosteluja, hämmästyttää minua. Juuri tehty poisto.
Pidän pelistä todella paljon ja kuinka haastava se on, minulla on vain yksi ongelma, minulla on häiriöitä, kuten kun haluan pyörittää palkkiota, peli vain vaihtaa Aina kun painan add se vain poistaa sen itsestään pelin Ja niitä on aivan liikaa lisää. Jokaisella tasolla on lisäys. Kunnes korjaatte tämän ongelman, annan sinulle 5 täyttä tähteä.
se on hyvä peli, mutta raahaaminen vie liikaa aikaa, olisi parempi ja paljon nopeampi, jos voisimme vain napata tilauksen asiakkaille.
Jalokivet eivät riitä ja pyyhkäisy ei toimi nopeassa tarjoilussa... korjaa ruoka klikkaamalla tarjoilemaan, muuten pidin siitä paljon
Lisään tämän myöhemmin, kun olen myöntänyt tähdet. Olen päivittänyt jäätelökaupan hillokeittimen kahdesti, mutta silti en voi tehdä enempää kuin yhden kattilan kerrallaan. Se on vain vähän nopeampi. Hillokeittimessä on neljä paikkaa, mutta voin silti käyttää vain yhtä. Hienoa, muuten.
Tässä pelissä sinun täytyy ajatella, arvata mitä asiakkaat haluavat ennen kuin he tulevat tai muuten menetät kuinka monta kertaa olen hävinnyt tasolla 35 (hampurilaisen puolella) noin 100 kertaa (puhekuvaa minulla ei ole aavistustakaan mitä se on on

Liikaa mainoksia, voisi olla hauska peli, mutta mainokset ovat säälimättömiä
Tämä peli on mahtava, et tarvitse dataa pelataksesi
aion antaa 3 tähteä, mutta .. luota minuun, se ei ole vähintään 3 stat-peli... huonoin peli, jonka olen koskaan pelannut ..
Minä en tiedä
se on liian hyvä
Pakottaa ostamaan timantteja jopa päivityksiä varten. On olemassa paljon parempia ruoanlaittopelejä.
tämä pelisovellus on ongelmallinen pelaamisen aikana, eikä paluuvaihtoehtoa ole, joten se alkaa aina alusta
tämä on hyvä peli, tämä on hauskaa kokeile tätä peliä jokainen ravintola, avaatko sen paljon hauskaa tämä peli ei ole tylsä, kokeile peliä
Kokemus on erittäin hyvä ..niin ihana peli, jota on koskaan pelattu. Uusittu laite toimii erittäin hyvin. Voittoputki on mahtava,...... Olen erittäin tyytyväinen tähän peliin .ja pelaan edelleen tätä peliä...💯
jännittävää.. vähän horjuvaa alussa, sillä ei ollut helmiä ja asiakkaat olivat niin kärsimättömiä!! Lol...liedet niin hitaita..mutta saa siitä kiinni!!
Hyvä pelikokemus ja ei liian helppoa saada 3 tähteä. Mutta mainosten määrä on hullu, eikä niitä ole mahdollista poistaa
Rakastan kokata
Tämä peli on rento ja rullalautailu ei ja tämä peli on muokattavissa tässä pelissä osam on monia tasoja ja erilaisia ruokia.
HYVÄÄ
Se on kaikkien aikojen paras ruoanlaittopeli😍😍😍wow rakastan tätä peliä todella paljon.💕💕💕timantteja on helppo saada. Rakastan sitä 💕💕💕💕
Aika tulee antaa yhden tuotteen tarjoilun jälkeen... Tarvitaan ollakseen innostunut..
Rakastan peliä lähinnä siksi, että valikoimassa on erilaisia ravintoloita. Timantteja on kuitenkin uskomattoman vaikea saada peliin, mikä on turhauttavaa, koska tarvitset niitä jatkaaksesi eteenpäin. Yksi tapa saada timantteja on katsoa mainoksia, mutta en voi tehdä sitä nytkään. Aina kun napsautan mainososaa, peli vain kaatuu. Korjaa se 🙏 Myös exp:n saaminen on niin vaikeaa. Helpota tasolle pääsemistä
Smashers.io - Fun io games Аркадни enzq
Korjaa asiakkaan kärsivällisyys. Se on todella turhauttavaa. Korjaa se. Muuten peli on hyvä. Aion poistaa tämän pelin, koska asiakkaiden kärsivällisyys on erittäin heikko🙄. Korjaa se
se on hyvä peli, mutta asiakkaat suuttuvat liian nopeasti